COD MOD 201
Czym jest tryb codmod?
Codmod to jeden z popularniejszych modów do gry Counter-Strike 1.6, który wprowadza elementy RPG i rozwój postaci. Gracze zdobywają doświadczenie (XP) za zabicie przeciwników, wykonanie celów rundy, czy różne inne akcje.
Z każdą zdobywaną ilością punktów doświadczenia, gracze mogą awansować na wyższy poziom, odblokowując nowe umiejętności, bronie, a także bonusy do statystyk (np. większa szybkość, więcej hp, obrażeń itd).
W trybie tym do dyspozycji gracza są klasy oraz perki, a także wykonuje się dane misje oraz zakłada i rozwija klany.
Cel gry: Zdobywaj levele, ulepszaj statystyki i dominuj na polu bitwy dzięki unikalnym umiejętnościom klas.
Statystyki Postaci
Po każdym awansie otrzymujesz 2 punkty do rozdania. Możesz je przydzielić w pięć głównych atrybutów pod komendą /statystyki.
Zdrowie (HP)
Zwiększa Twoją pulę życia. Startujesz ze 100 HP. Każdy punkt dodaje dodatkowe punkty życia, co pozwala przetrwać dłużej w ogniu walki.
Inteligencja
Kluczowa dla klas magicznych. Zwiększa obrażenia od umiejętności (np. rakiet, min) oraz wzmacnia działanie niektórych perków.
Wytrzymałość
Redukuje otrzymywane obrażenia. Działa jak dodatkowy pancerz. Niezbędna dla klas walczących w zwarciu.
Kondycja
Zwiększa prędkość poruszania się. Ważna dla klas z pistoletami maszynowymi i nożowników, pozwalając na szybkie flanki.
Obrażenia
Mnoży zadawane obrażenia przez gracza. Każdy punkt zwiększa siłę Twoich ataków, co pozwala szybciej eliminować przeciwników.
Klasy Postaci
Na serwerze dostępne są różnorodne klasy, każda z unikalnym zestawem broni, umiejętności i statystyk. Poniżej znajdziesz szczegółowe opisy przykładowych klas:
Amadeusz
Klasa Normalna- +3 (+0.08 DMG/INT) DMG z MP5.
- +30 (+1.0 DMG/INT) DMG z HE.
- Odnawia HE co 20 sekund.
Cichy Zabójca
Klasa Normalna- Nie słychać kroków.
- 1.15x (1.35x od 80 LVL) DMG w plecy.
- 1.15x od 55 LVL (1.35x od 100 LVL) DMG w headshot.
- Niewidzialność na nożu przez 3s [UseClass].
- Po otrzymaniu obrażeń, staje się widoczny.
- +1 niewidzialność co 75 LVL.
Komandos
Klasa Normalna- Instakill z kosy (PPM).
- Podwójny skok.
- 90/255 widoczności na kosie.
- 1.3x większy speed [UseClass] przez 2s.
- Można zastopować [UseClass].
Medyk
Klasa Normalna- 3 (+1 co 60 LVL) apteczki [UseClass].
- Apteczki leczą drużynę (250j+0.5/INT).
- Po śmierci 1/3 na drop apteczki.
- Wrogom zadaje 7 DMG (+0.05 DMG/INT).
- +0.06 DMG/INT z AUG.
Saper
Klasa Normalna- 2 (+1 co 33 INT) miny [UseClass].
- Może strzelić i zdetonować własną minę.
- Mina zadaje 95 (+1.3 DMG/INT) DMG.
- Odporny na miny.
- +1 od 50 LVL (+3 od 100 LVL) z P90.
System Perków
Perki to specjalne przedmioty, które dają unikalne bonusy. Możesz mieć tylko jeden perk na raz.
Skąd wziąć perki?
- Zabijając graczy
- Kupując w sklepie
- Kupując na rynku
- Otrzymując od innego gracza
Przykłady perków
- Fala śmierci: Zabija wszystkich po użyciu
- Angry X: Niszczy perk 3 losowym graczom
- Betonowa Głowa: Nie otrzymujesz obrażeń w głowę
- Spocona Apteczka: Dodaje CI 500 hp po użyciu
Lista Komend
| Komenda | Opis |
|---|---|
/klasa | Wybór klasy |
/klasy | Opis klas |
/perk | Opis aktualnego perku |
/perki | Opis perków |
/drop | Wyrzucenie perku |
/misje | Menu misji |
/reset | Reset statystyk |
/staty | Rozdanie statystyk |
/exp | Sprawdzenie ilości doświadczenia |
/wymiana | Wymiana perku |
/daj | Przekazanie przedmiotu |
/sklep | Sklep z itemami |
/rynek | Rynek graczy |
/codtop | Topka serwera |
/przeniesxp | Przenoszenie XP |
/boost | Informacje o bonusach |
/guns | Menu broni |
/pistol | Menu pistoletów |
/klan | Menu klanu |
/stworzklan | Tworzenie klanu |
/usunklan | Usuwanie klanu |
Bindy
Bindy ustawiamy w konsoli serwera, a x zamieniamy na klawisz na który chcemy ustawić bind.
| Komenda | Opis |
|---|---|
bind x UseClass | Użycie skilla klasy |
bind x UsePerk | Użycie skilla perk |
bind x ZmienBron | Zmiana broni na slocie |